Hela 83% av Sveriges befolkning använder idag sociala medier och i snitt interagerar man med 17 annonser per månad vilket gjort att bruset blivit allt högre. Det är idag viktigare än någonsin att forma sitt budskap på rätt sätt för att nå ut till sina kunder.
Intensivt 1 dag
Vi kommer under kursen ge dig insikter i hur du gör detta på bästa möjliga sätt. Vi går igenom hur man som annonsör ska tänka när man tar fram en strategi, sätter och utvärderar mål/KPI:er, CRM-integrerar och målgruppssegmenterar. Vi kommer även behandla olika format och dess nytta, ekosystemet och sociala mediers framtid & trender.
Kursen lämpar sig för personer som aktivt kommer att jobba med sociala medieköp men även beställare av dessa tjänster, för att kunna kravställa på ett korrekt och strategiskt sätt.
Efter kursen ska du självständigt och på bästa sätt kunna annonsera i sociala medier. Om du är beställare ska du kunna kravställa på ett korrekt och strategiskt sätt.
Intensivkurs 1 dag kl. 09.00-16.00.
Kursen genomförs med FEIFLEX vilket betyder att du vid varje enskilt tillfälle kan välja om du vill:
eller
Lektionen spelas dessutom in så att du kan repetera i efterhand. Alla deltagare har tillgång till inspelningen.
Välj det alternativ som passar dig och din arbetsgivare bäst!
Samtliga deltagare som närvarar erhåller FEI:s studieintyg med kursbeskrivning.
5 900 kr exkl. moms. I avgiften ingår kurslitteratur och annat kursmaterial samt lunch och/eller kaffe.
Eget företag/privatperson? Delbetala med FEI Studielån från 101 kr/mån.
FEI:s nya marknadsföringsserie innefattar fyra steg. Välj var du vill börja utifrån dina förkunskaper och din erfarenhet. Efter varje steg kan du bygga på med nästa kurs för att lära dig mer.
FEI erbjuder paketrabatt om du går alla fyra stegen i vår nya kursserie inom digital marknadsföring.
Väljer du att anmäla dig till ”Marketing strategy”, ”Digital marketing”, ”Programmatic, AI and data” och ”Social media advertising” samtidigt reduceras avgiften med 20 %. Den sista kursen blir gratis och du sparar därför 5 900 kr.
Priset tilldelades Emilia Cederberg, doktor i redovisning vid Handelshögskolan i Stockholm, som skrivit doktorsavhandlingen: The Ins and Outs of ESG: A study on the spatialities of accounting change. – Jag...
Förra året genomförde Mäklarsamfundet, Högskolan Väst och FEI en undersökning som visade att mäklare som gått uppdragsutbildning trivs bättre och stannar längre i yrket än de som utbildats på annat...
Som ansvarig för samhällskontakter på Irisgruppen arbetar Jonas med frågor som rör utvecklingen av utbildning och arbetsmarknad. Tidigare arbetade han mest operativt men efter att han nyligen avslutade den kvalificerade...